Πιέσεις για μειώσεις τιμών και στo «fast-food»

Το κάλεσμα του υπουργείου Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας προς τις ελληνικές επιχειρήσεις για μειώσεις τιμών και ανταγωνιστικές προσφορές προς όφελος των καταναλωτών, βρίσκει ανταπόκριση, μετά τον κλάδο των τροφίμων και του λιανεμπορίου, και σε αυτόν των υπηρεσιών εστίασης, με μειώσεις τιμών που φτάνουν έως και 62%.

Συγκεκριμένα, ο όμιλος VIVARTIA διά των εταιρειών του GOODY'S, EVEREST, FLOCAFE, LA PASTERIA και OLYMPUS PLAZA, υποστηριζόμενος και από τα franchises των σημάτων, ανακοίνωσε τη βούλησή του να ενταχθεί στη συλλογική προσπάθεια που καταβάλλει η Πολιτεία και ο επιχειρηματικός κόσμος της χώρας για καλύτερες τιμές προς όφελος των καταναλωτών. Ήδη οι παραπάνω αλυσίδες προωθούν στην ελληνική αγορά και τους Έλληνες καταναλωτές νέα πακέτα προϊόντων τους, με ιδιαίτερα ανταγωνιστικές τιμές, τα οποία, με εναλλακτικές μορφές, θα καλύψουν όλο το 2011. Ενδεικτικές μειώσεις που προωθούν οι συγκεκριμένες εταιρείες είναι οι ακόλουθες:

1) GOODY'S: Συνδυασμός γεύματος και αναψυκτικού έναντι 3 ευρώ (έως και -45%)

2) EVEREST: Καφές ή ρόφημα και τυρόπιτα έναντι 2 ευρώ (-40%), τυρόπιτα έναντι 1 ευρώ (-31%), σφολιάτες (-17%), αναψυκτικά (-18%), κυλικεία αεροδρομίων: καφές & ροφήματα (-28%)

3) FLOCAFE: Κέρασμα τυρόπιτας ή άλλων σφολιατοειδών με κάθε ρόφημα καφέ ή σοκολάτας (έως και -35%)

4) Εστιατόρια LA PASTERIA: Μενού σε ειδικές τιμές 12¤, 15¤ και 17¤ (μειώσεις έως -55%, -49%, -47% αντίστοιχα)

5) OLYMPUS PLAZA (Σ.Ε.Α στις Εθνικές Οδούς): Καφές έναντι 1 ευρώ (-62%), τυρόπιτα έναντι 1 ευρώ (- 31%) κατά περιόδους, ιδιαίτερα στις μεγάλες εξόδους (Κ. Δευτέρα, 25η Μαρτίου, περίοδος Πάσχα)